Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
PostPostano: 15 lis 2009 12:38
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 22 svi 2009 16:55
Postovi: 5
Pokusavam nac na internetu neko adekvatno pojasnjenje kako se stela plin pomocu vida na isparivacu i regulatoru protoka plina.

sistem je Lovato za karburator s mjesacem ispred klapne za zrak.

Isparivač ima jednu ''vidu'' za stelanje minimuma (?) a drugi je na cijevi izlaznoj fi 30 koja se grana na 2 manje cijevi fi 18 i na racvici su 2 vide za stelanje protoka.


Sad me zanima kako tocno postelati auto i princip rada sarafa ili vide koje sam naveo jer mi je auto prije trosio oko 8-10 litara a sad je 18l.

Znaci molio bi vas postupak prvog stelanja plinskog sistema za karburator.

Zahvaljujem ekipo


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 15 lis 2009 16:18
  

Avatar
Dežurni serviser
Dežurni serviser

Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Postovi: 990
Lokacija: Beli Manastir
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo,
direktno ubrizgavanje
Postupak je vrlo jednostavan, u auspuh se umetne sonda od analizatora ispušnih plinova i zakretanjem vijka za max. protok se podesi smjesa na visokim okretajima, a podešavanjem vijka na isparivaču se podesi smjesa na praznom hodu.
A da si pročitao pravila i lijepo se predstavio (već sam te upozorio na to), znali bi tvoju lokaciju, pa bi ti i znali preporučiti nekoga da ti poštela plin.

_________________
http://www.facebook.com/majstor.gogo


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 15 lis 2009 16:45
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 22 svi 2009 16:55
Postovi: 5
Hvala Gogo i oprosti ali nisam se predstavio jer imam brdo posla i jos me j** plin.


Inace sam sam napravio analizator smjese (nashao sam shemu na internetu) sa lambda sondom i ledicama ;)

Strava stvar.....

Uglavnom smjesu sam nastela, ali me brine dal prvo stelam protok pa minimum ili obrnuto.

Samo to....

Inace sam iz Rijeke i pokushao sam kod Ivana u Frigo adriji kojeg znam dosta dobro jer smo susjedi bili dok smo klinci bili al njega nikako uhvatit za glavu.


Sad radim na nekom mercedesu glavu malo je zakuhao pa sam se j** sa sredivanjem doticne jer sam uslajfavao ventile.....

Iskreno mi je zao i stvarno je forum strava i hvala ti na informacijama... postat cu slike analizatora i plinske instalacije i motora pa ces vidit....


Pozzz


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 15 lis 2009 17:46
  

Avatar
Autoplin Master
Autoplin Master

Pridružen/a: 29 svi 2009 12:16
Postovi: 637
Lokacija: slavonija
Automobil koji vozite: passat 2,3 v5 '01 ,BMW 520i 24v E34
Marka i vrsta plinske instalacije: Zavoli Alisei N
prvo se stela minimum -ler ,o onda ostalo


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 16 lis 2009 10:01
  

Avatar
Dežurni serviser
Dežurni serviser

Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Postovi: 990
Lokacija: Beli Manastir
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo,
direktno ubrizgavanje
........pa onda opet poslije štelanja kod povišenih okretaja pogledaš stanje smjese na leru, pa ako neštima opet ga podesiš i tako u krug dok nepoštelaš i jedno i drugo :mrgreen:

_________________
http://www.facebook.com/majstor.gogo


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 09 sij 2014 12:54
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 18 lis 2013 12:26
Postovi: 22
Automobil koji vozite: alfa romeo 145 17box
pozz i meni treba ovo... ugl lose mi reagira na gas.. gusi se na malo okretaja .. itd.. rastelovano je totalno :D


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 10 sij 2014 15:41
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 18 lis 2013 12:26
Postovi: 22
Automobil koji vozite: alfa romeo 145 17box
treba i meni ovo hitno.. gusi mi se auto na malom gasu.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 11 sij 2014 01:32
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 18 lis 2013 12:26
Postovi: 22
Automobil koji vozite: alfa romeo 145 17box
posto su membrane za isparivac?


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 11 sij 2014 10:50
  

Avatar
Autoplin junior
Autoplin junior

Pridružen/a: 17 lip 2013 11:37
Postovi: 73
Automobil koji vozite: volvi s40
kako koi isparivač. U Bosni se kreće od 10€-25€


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 22 vel 2014 12:37
  

Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 05 stu 2013 12:11
Postovi: 32
Lokacija: Samobor
Automobil koji vozite: Opel Astra F 1.6 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo LCS A/1 V05
Ajd da malo podignem temu. Krenuo sam nekaj sam stelat i dobio neke rezultate ali nemrem ga dobit da fino radi.

Na leru mi je je pre siromasna smjesa, a kad dignem okretaje trokira i lambda veli da je prebogata smjesa.
Kaj vise mogu napravit .... onaj sarafic na isparivacu je full zasarafljen, a actuator je spusten na cca. 2/3

Treba li na isparivacu jos nekaj stelat ???


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 22 vel 2014 20:19
  

Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 05 stu 2013 12:11
Postovi: 32
Lokacija: Samobor
Automobil koji vozite: Opel Astra F 1.6 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo LCS A/1 V05
Malo sam se dao u googlane pa nikako da najdem informaciju dali vrtit saraf na slici ili ne. Moja neka logika je da on regulira kolko ce elektromagnet povuci ventil i otvorit protok plina tako da ako to zasarafim smanjujem protok plina ??? ispravite me ako grijesim.

Privitak:
LR_SE81.jpg
LR_SE81.jpg [ 94.87 KiB | Pogledano 1173 put/a. ]


Onaj sarafek bocno za stelanje lera sam zavrnuo do ibera i jos uvijek mi na 2000-3000 okretaja vuce previse plina pa je moje neko razmisljanje da se u mixeru radi prevelki vakum na isparivac i da mozda imam krivi mixer ili bi nekako trebao u isparivacu povecat otpor na taj vakuum

Cemu u toj prici sluzi actuator to nikako nemrem odgonetnut ali zasad se drzim toga da je on tu za cut-off i otvaranje veceg protoka kad nabijem gas u pod i ocu da skripe gume :D

Znam da taj motor nije bas pogodan za tu vrstu plinske instalacije koju imam zbog svoje dugacke usisne grane koja radi RAM efekt ali mora se to nekak dat slozit. Na kutiji zraka je vec zatvoren usis odnaprijed i zbusena je manja rupica bocno u motornom prostoru sto bi trebalo zagusit motor da ne cupa tolko zraka ali oped mi je to kao neko polurijesenje. Nekako imam osjecaj da gubim na performansama kad vozim na benzin. Neko moje razmisljanje je da bi rijesenje trebalo biti u dobrom podesavanju isparivaca i mozda odabiru mixera koji ima manji venturij efekt i stvara manji vakuum na isparivac.

Neznam kaj vise, samo idem od servisera do servisera i svi se hvataju za glavu, niko mi bas ne daje dojam da zna sta radi. Zato bi htio da mi neko objasni proceduru stelanja LCS autoplina. Znaci imas signal sa lambda sonde i ides redom pro jedan saraf pa drugi i tak danje. Mozda nebum uspio za sat vremena ali za jedan vikend cu ga nastelat pa makar i rastavio isparivac do zadnjeg sarafa da skuzim kak radi.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 23 vel 2014 17:51
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 26 stu 2011 03:36
Postovi: 17
Lokacija: nis
Automobil koji vozite: volvo b 230, b 200 i b 23
Marka i vrsta plinske instalacije: brc 90 e. lovato e.
imas li ti jos koju sliku na kojoj se lepo vidi sela instalacija tog isparivaca


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 23 vel 2014 19:32
  

Avatar
Autoplin junior
Autoplin junior

Pridružen/a: 11 kol 2011 12:31
Postovi: 96
Lokacija: kutina
Automobil koji vozite: audi 100 2.3e
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC
WilliamsGT je napisao/la:
Inace sam sam napravio analizator smjese (nashao sam shemu na internetu) sa lambda sondom i ledicama ;)

Strava stvar.....


moze neki link za shemu :) ili da ju stavis tu na forum... :please: :drinks:


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 24 vel 2014 14:34
  

Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 05 stu 2013 12:11
Postovi: 32
Lokacija: Samobor
Automobil koji vozite: Opel Astra F 1.6 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo LCS A/1 V05
WilliamsGT ti je ovo napiso jos davne 2009 tak da ga probaj kontaktirat PM-om ili Mailom.

A da se vratim na temu isparivac je LandiRenzo SE81 cinimise, dosta je tjesno tak da nemrem bas puno bolje slikat. Nece ni trebat po isparivacu nista vise stelat od tog sarafica bocno jer sam danas otkrio di je bio problem. Posumljo sam u actuator pa sam ga skinuo da vidim dal opce radi i vidi cuda ko da su isparili neki dijelovi :P

Privitak:
actuator_fail.jpg
actuator_fail.jpg [ 101.95 KiB | Pogledano 1125 put/a. ]


Sva sreca imam drugi actuator koji sam smontiro i plin je odjednom proradio, a sutra idem u servis jbtmtr onima koji su odgovorni jer znam da je te kuglice koja sada fali bilo na actuatoru kada sam montiro plin. Mogla je nestat sam u jednom trenutku prije mjesec dana dok je auto bio na neuspjesnom stelanju.


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos