Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
PostPostano: 07 pro 2008 17:11
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 07 pro 2008 16:57
Postovi: 10
Lokacija: Split
Automobil koji vozite: Škoda Felicia 1.3 Lpg
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto
pozdrav , zanima me jel ovo može radit kao spada jer mislim u svoj autić stavit sa turbom ali bi ostavio plinsku instalaciju (moja je instalacija lovatto na karburator) a sada san tražio po netu ovu kombinaciju za r5 gtt koji ima to sve al bez sreće, pa me zanima kako to ide i koje je djelove potrebno promjeniti


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 26 sij 2009 22:54
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1696
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Plin i turbo u varijanti bez elektroinjektora zapinju. Imao sam turbo auto (k-jetronic) koji je po pitanju plina slična sitacija kao rasplinjač. U biti samo treba povezati tlak iz turbine sa zadnjom stranom isparivača (kompenzacija). Mogućnost detonacije (pucanja) raste. Potrošnja neproporcionalno raste. Moje iskustvo benzin 17-2o l (po gradu) plin 30! Ko voli, nek izvoli!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 12 vel 2009 18:38
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 07 pro 2008 16:57
Postovi: 10
Lokacija: Split
Automobil koji vozite: Škoda Felicia 1.3 Lpg
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto
jel mi možeš to spajanje malo pojasnit ..jer nekužin baš šta sa turba treba povezat sa isparivačem


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 12 vel 2009 20:26
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1696
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
TheLittle je napisao/la:
jel mi možeš to spajanje malo pojasnit ..jer nekužin baš šta sa turba treba povezat sa isparivačem



Mogu naravno...... dakle rasplinjač je bušen ili ima mješač. Sve ostaje isto kao na atmosfercu. Slobodno stavi i "broj manji mješač" jer sa turbom nemaš pad snage radi redukcije promjera. Na (gumeno/metalno) crijevo koje vodi zrak u rasplinjač treba dodati lulicu (izvod) promjera 16mm (poput crijeva za plin). Nema razlike je li ta lulica odmah uz turbo ili neposredno pred rasplinjačem. Drugu takvu lulicu postaviš na zadnju stranu isparivača, tj. sa suprotne od izlaska plinske faze sa isparivača. Svi stariji tipovi BRC isparivača imali su odmah narezan navoj (neki fini 14mm), a kod novijih je samo rupa. No to nije nikakav problem. Svrha te veze jest korekcija izlaznog tlaka iz isparivača za porast tlak koji stvara turbina. Kod BRC-a (a vjerojatno je i kod drugih slično) imaš dize koje se umeću u spomenutu lulicu na isparivaču. Ako sa najmanjim promjerom (cca 6mm) auto nema rupu pri davanju gasa ostavi je. Što je veća ta diza bolja je reakcija na gas, ali i veća potrošnja. Stvar radi OK, ali moraš biti svjestan da plinska detonacija u turbo izvedbi ima veliku razornu moć (raspukne ti intercooler). Iskustvo mi govori da retarfacija (smanjenje kuta paljenja pri aktivaciji turba) treba biti 2-3 stupnja jača nego pri radu na benzin.

Porast potrošnje može biti vrlo velik. Ja sam na auto koji je k-jetronic naknadno stavljao lamba sondu, TPS....... i priključio više nego solidnu L-control elektroniku (Just) ali sa potrošnjom (po gradu) se nisam "dogovorio"!

pozdrav


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 12 vel 2009 20:29
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1696
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
TheLittle je napisao/la:
jel mi možeš to spajanje malo pojasnit ..jer nekužin baš šta sa turba treba povezat sa isparivačem


Majstore koliko ks imaš u Kadettu. Frend je imao Ccupe sa mororom Rekorda + Weberi sa cca 170 ks i išao je zanimljivo!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 15 vel 2009 20:14
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 07 pro 2008 16:57
Postovi: 10
Lokacija: Split
Automobil koji vozite: Škoda Felicia 1.3 Lpg
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto
neznam točno jer kada san prodao auto tek se onda ustanovilo da je auto imalo 305 stupnjeva bregastu jer je auto bilo sotona, a po papirima 115ks i sa onom bregastoj još možda plus 15ks ...al auto je imalo strašno ubrzanje radi omjera diferencijala jer je bio jako kratak 3.92

tnx na infu


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos